Vorige | Volgende

Stationsstraat A - H Amersfoort

Huurprijs € 635 per maand excl btw

Bewaar object

Omschrijving

STUDIO OFFICES AMERSFOORT
Naast Centraal Station Amersfoort

B E S C H I K B A A R
• studio type A € 635,- | 30 m2 (nog 2 beschikbaar)
• studio type B € 775,- | 38 m2 (nog enkele beschikbaar)
• studio type D € 1.595,- | 80 m2 (nog 1 beschikbaar)

Meer weten of een rondleiding inplannen?
Bel of WhatsApp Boukje direct op (06) 25 42 13 06

NEWOMIJ STUDIO OFFCES
In hartje Amersfoort naast Amersfoort Centraal Station voert Newomij haar nieuwe werkconcept; Studio Offices Amersfoort, dé ideale werkomgeving voor ondernemers en kleine bedrijven. Combinaties van diverse kamers is mogelijk, vraag altijd even naar de beschikbaarheid.

VOORDELEN
• vernieuwende en complete werkomgeving voor ondernemers en jonge bedrijven;
• bruisend, professioneel en representatief;
• mogelijkheden om te lunchen (inclusief broodjes), te ontspannen, te presenteren en te borrelen;
• best bereikbare locatie op de meest centrale plek van Nederland (6 min. lopen vanaf Amersfoort Centraal Station).

UNIEK CONCEPT EN FULL SERVICE
All inclusive;
• all-inclusive prijzen (geen verrekeningen achteraf);
• eigen gestoffeerde en afsluitbare werkruimtes;
• gedeelde vergaderruimte te boeken via een app of web;
• koffie, thee, heet water en toebehoren;
• volledig ingerichte en aangeklede werkruimte op de 3e verdieping;
• ingerichte shared ruimtes zoals > ontvangstruimte, loungeruimte, zitje, borrelruimte, vergaderruimte, akoestische bel-cel, pantry en koffiebar;

EIGEN AFSLUITBARE STUDIOS
• te openen ramen;
• 24/7 beschikbaar;
• gestoffeerd;
• internet WiFi en bedraad;

MOGELIJK TEGEN MEERPRIJS
- parkeerplaatsen (met oplaadpunten), mogelijk bij afname van minimaal 2 kantoren;

VOORDELEN LOCATIE
• op 6 minuten lopen vanaf Amersfoort Centraal Station;
• veel lunchmogelijkheden in de buurt;
• centrum Amersfoort;
• eenvoudig up- en downscalen van kantoorruimte/werkruimte.

DE OMGEVING
De stationsstraat is de verbinding tussen Centraal Station Amersfoort en het historische stadscentrum. Op loopafstand zijn er winkels, restaurants, hotels en cafés. Met de aankomende herinrichting van het Stationsplein en Stationsstraat wordt deze plek straks nog groener met meer water en met minder verkeer.

ONDERNEMER OPGELET
Hey ondernemer, zoek jij de perfecte werkomgeving om je bedrijf naar het volgende niveau te tillen? Studio Offices helpt je om jouw volgende stap te zetten.

Ben je op zoek naar een bruisende werklocatie met een prettige werksfeer en veel faciliteiten? Dan is deze werkomgeving iets voor jou en je onderneming. Wil je een werkomgeving waarbij je werknemers en je klanten zien dat jij je onderneming serieus neemt? De werkomgeving van Studio Offices voldoet aan deze verwachting.

Als je bezoek zich meldt bij de digitale receptie heb je de mogelijkheid om met een videoverbinding hem of haar te woord te staan via je eigen mobiele telefoon met de mogelijkheid om de deur op afstand te openen. Wanneer je bezoek vervolgens naar binnen loopt wordt hij groots ontvangen door onze professionele en aangeklede entree van het gebouw waarna de bezoeker met de lift naar de 3e verdieping gaat en ontvangen wordt door een uitnodigende lounge hoek.

Vervolgens kun je je bezoek koffie aanbieden in de koffiecorner en kun je ervoor kiezen om in het zitgedeelte plaats te nemen of in de meetingroom welke je eerder al even geboekt hebt voor deze meeting via de boekings-app. Voor een lunch kun je terecht in de lobby van het gebouw in de uitgifte automaat. Daarnaast bij de vele lunchgelegenheden in de buurt. Bij Studio Offices is het ook mogelijk om in de pantry je lunch zelf klaar te maken. En er is een koelkast aanwezig waar je je lunch eventueel ‘s ochtends koel kan wegleggen. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor de vrijdagmiddag borrel. Er zijn verschillende statafels en zitjes. De standaardregel is dat nieuwe gebruikers/huurders bij Studio Offices de eerstvolgende borrel organiseren!

Kortom je wordt volledig ontzorgd in deze fantastische werkomgeving waar jij je business naar een volgend niveau kan brengen. Newomij Studio Offices wil ondernemers verbinden in een bruisende werkomgeving met waarbij kruisbestuiving en samenwerkingen ontstaan.

GEÏNTERESSEERD?
- bel of WhatsApp voor meer informatie Boukje direct op 06- 25 42 13 06
- download de plattegronden en brochure hiernaast of op kantoor-amersfoort.nl
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Algemeen

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Functies
kantoorruimte
Gebouwnaam
Studio Offices Brouwershof
Aanvaarding
In overleg

Details

Perceel
4270 m²
Voorzieningen
airco, inbouwarmaturen, kabelgoten, kamerindeling, liften, mechanische ventilatie, pantry, pantry keuken, receptie, sanitair, systeemplafond, te openen ramen, toilet, vergaderruimte, verwarming
Ligging
kantorenpark
Kenmerken ligging
stationslocatie
Bereikbaarheid
bushalte op minder dan 500 m, NS station op minder dan 500 m
Waardering binnen
uitstekend
Waardering buiten
uitstekend
Bouwjaar
2006
Bouwperiode
vanaf 2001 t/m 2010
In aanbouw
nee

Financieel

BTW servicekosten
ja

Energie

Klasse
A+

Kantoorruimte

Kantoorruimte oppervlakte
30 m²
Kantoorruimte verzamelgebouwen
pantry keuken, receptie, sanitair, vergaderruimte
Kantoorruimte units vanaf
30
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Kaart Stationsstraat A - H Amersfoort

naar Stationsstraat A - H Amersfoort
Op 5 minuten loopafstand Op 5 minuten fietsafstand

Deel dit object

De HITH methode

Elke vastgoedwens is uniek en daarom combineren wij tal van jaren ervaring steeds met een frisse blik en een grondige analyse. Wij zorgen ervoor dat u het gehele traject met een gerust gemoed kunt doorlopen, wetende dat u steeds de optimale oplossing voor uw situatie aangereikt krijgt.

Dat verloopt zo:

01 | Een goed gesprek

Kom koffie drinken! Want een goed gesprek is het halve werk. In een kosteloos kennismakingsgesprek bespreken we uw persoonlijke situatie, wensen en eisen. Daarna stellen we samen een concreet plan van aanpak op. Wij weten als geen ander hoe snel de vastgoedmarkt verandert. Laat geen kans schieten en klik hier om een (persoonlijke of video call) afspraak te maken bij een van onze adviseurs.

02 | Meteen duidelijkheid

Voor elke vastgoedvraag hebben wij een passende, gestructureerde aanpak in combinatie met een nauwgezette planning. Bij ons geen ingewikkelde prijsconstructies of verrassingen achteraf. Het kostenplaatje presenteren we u nog voor we van start gaan. Zo weet u meteen wat te verwachten. Duidelijkheid en eerlijkheid. Daar houden we van.

03 | Gefeliciteerd!

Gelukt! Wij vonden voor u het ideale pand of de juiste huurder/koper. Na een succesvolle onderhandeling is het tijd om te tekenen. Wij zorgen ervoor dat ook dit feestelijke moment goed verloopt. Handtekening gezet? Tijd om te proosten!

Funda in Business
NVM
VastgoedCert
NRVT
Erkend leerbedrijf