Vorige | Volgende

Stationsplein 8 Zevenaar

Huurprijs € 650 per maand excl btw

Bewaar object

Omschrijving

G e z o n d h e i d s c e n t r u m “ D e P o s t ” Z e v e n a a r
• bel of Whatsapp Boukje Peren voor meer info naar: 06 -25 42 13 06

B E S C H I K B A A R
totaal gebouw 489 m² vvo
- Prijzen zijn excl. btw en excl. servicekosten

begane grond
• Ruimte B (0.1) 18 m² netto, 35 m² vvo, € 650,- p.m.
• Ruimte B (0.2) 18 m² netto, 35 m² vvo, € 700,- p.m.
• Ruimte B (0.3) 18 m² netto, 35 m² vvo, € 650,- p.m.
• Ruimte B (0.4) 18 m² netto, 35 m² vvo, € 650,- p.m.
• Ruimte C (0.5) 18 m² netto 26 m² vvo € 650,- p.m.
• Ruimte D 87 m²) 143 m² vvo € 2.000,- p.m.

tussenverdieping
• ruimte I (1.8) VERHUURD

eerste verdieping
• Ruimte H (1.2) VERHUURD
• Ruimte H (1.3) VERHUURD
• Ruimte H (1.4) VERHUURD
• Ruimte G (1.5) VERHUURD
• Ruimte E (1.9) VERHUURD

S E R V I C E K O S T E N
Servicekosten zijn € 59,5 per m² per jaar op basis van voorschotten er verrekening.

O M S C H R I J V I N G
Midden in het centrum van Zevenaar aan Stationsplein 8 is praktijk- en kantoorruimte beschikbaar in het volledig gerenoveerde voormalige monumentale “Post Pakket” gebouw naast het NS Station Zevenaar. Het pand heeft een maatschappelijke bestemming.

W A T M A G J E V A N “ D E P O S T ” V E R W A C H T E N
- een plek met karakter;
- goed bereikbaar;
- centrale locatie in Zevenaar;
- bezoekers parkeerplaats naast het gebouw;
- kwalitatief hoog afwerkingsniveau;
- kosteloos gedeelde vergaderfaciliteiten;
- gericht op kruisbestuiving voor de zorg- en medische sector;
- een verhuurder welke met je meedenkt.

P R A K T I J K R U I M T E O M S C H R I J V I N G
Praktijk- en/of kantoorruimte is te huur in volledig gerenoveerde staat met alle hedendaagse voorzieningen. Kamers zijn er al vanaf 18 m². Niet alleen je eigen ruimte, er zijn ook gemeenschappelijke voorzieningen als een vergaderruimte, wachtruimte en diverse pantry's. Kortom u wordt als gebruiker volledig gefaciliteerd.

O P L E V E R N I V E A U
Het monumentale gebouw wordt volledige gerenoveerd opgeleverd met een hoogwaardig afwerkingsniveau.

A L G E M E N E V O O R Z I E N I N G E N
• centrale hoofdingang/entree
• personenlift
• toiletgroepen
• diverse pantry’s
• invalidentoilet

I N D E B U U R T
• NS station Zevenaar
• centrum
• winkels
• horeca

I N I T I A T I E F G E Z O N D H E I D S C E N T R U M
Mocht u het interessant vinden om met ons in contact te treden om over dit initiatief en de kansen en mogelijkheden voor uw bedrijf te spreken? Dan nodigen wij u uit om samen te onderzoeken op welke manier het gezondheidscentrum kan bijdragen aan uw huisvestingsbehoefte.

I N I T I A T I E F N E M E R E N E I G E N A A R
Triavesta is eigenaar en verhuurder van gezondheidscentrum “de Post”. Onze opdrachtgever staat voor een hoogwaardig woon- en werkklimaat waarbij (her)ontwikkeld wordt voor zowel wonen als werken. Met dit project heeft onze opdrachtgever voor ogen om zorg meer bereikbaar te maken voor mensen door zorg te centraliseren in eigen buurt.
Centralisering van de zorg helpt praktijken en klinieken om beter en effectiever samen te werken. Een gezondheidscentrum is het antwoord op de vraag van een veranderende huisvestingsbehoefte voor de zorg- en medische sector.

M E D E G E B R U I K E R
In het pand zijn de laatste tijd verschillende zorgbedrijven gevestigd. Daarnaast is ROC Rijn IJssel al een langere tijd huurder in het gebouw.

D E L O C A T I E
In het prachtige monumentale voormalige post pakketcentrum in het centrum van Zevenaar is nu praktijk- en kantoorruimte beschikbaar voor zorg- en medische organisaties. Het object heeft een maatschappelijke bestemming. Het gezondheidscentrum ligt naar het NS-station van Zevenaar en is hierdoor eenvouwdig bereikbaar. Het ligt tegenover het voormalige BAT terrein van Britisch American Tabacco wat onlangs herontwikkeld is en waar een volledig nieuwe woonwijk is ontstaan. Het Gezondheidscentrum is met aandacht gerenoveerd en ontwikkel naar een gezondheidscentrum. Zo worden authentieke details van het gebouw weer teruggebracht naar het oorspronkelijke ontwerp. Hierbij valt te denken aan het terugbrengen van de dakkapellen, houten spant en balklagen.
De hoofdingang aan de voorzijde van het pand is prominent aanwezig met een goede zichtbaarheid. In het pand is een lift aanwezig. Totaal bestaat het gebouw uit 2 verdiepingen (en 1 tussenverdieping) waarbij nu de laatste ruimtes op de begane grond beschikbaar zijn voor verhuur.

B E R E I K B A A R H E I D
Zevenaar is dankzij de uitstekende ligging aan de A12 en een NS-station een ideale uitvalsbasis.

B E S T E M M I N G
Het object heeft een maatschappelijke bestemming.

OVERIG
Er is een voorbehoud goedkeuring verhuurder van toepassing

Heb je vragen? Bel of WhatsApp naar Boukje Peren, tel.: 06 -25 42 13 06

Of plan hier rechts een bezichtiging in ---->>>
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Algemeen

Hoofdbestemming
maatschappelijk vastgoed
Functies
kantoorruimte, maatschappelijk vastgoed
Gebouwnaam
De Post
Aanvaarding
In overleg

Details

Perceel
1670 m²
Voorzieningen
inbouwarmaturen, kabelgoten, kamerindeling, kantine, liften, mechanische ventilatie, pantry, pantry keuken, sanitair, systeemplafond, te openen ramen, toilet, vergaderruimte, verwarming
Ligging
overig, winkelgebied stadscentrum
Kenmerken ligging
stationslocatie
Waardering binnen
uitstekend
Waardering buiten
goed tot uitstekend
Bouwperiode
tot 1906
In aanbouw
nee
Bouwjaar omschrijving 1
Gerenoveerd monumentaal pand

Financieel

Servicekosten
59.5
Conditie servicekosten
per vierkante meter per jaar
BTW servicekosten
ja

Kantoorruimte

Kantoorruimte oppervlakte
35 m²
Kantoorruimte verzamelgebouwen
kantine, pantry keuken, sanitair, vergaderruimte
Kantoorruimte units vanaf
26
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Kaart Stationsplein 8 Zevenaar

naar Stationsplein 8 Zevenaar
Op 5 minuten loopafstand Op 5 minuten fietsafstand

Deel dit object

De HITH methode

Elke vastgoedwens is uniek en daarom combineren wij tal van jaren ervaring steeds met een frisse blik en een grondige analyse. Wij zorgen ervoor dat u het gehele traject met een gerust gemoed kunt doorlopen, wetende dat u steeds de optimale oplossing voor uw situatie aangereikt krijgt.

Dat verloopt zo:

01 | Een goed gesprek

Kom koffie drinken! Want een goed gesprek is het halve werk. In een kosteloos kennismakingsgesprek bespreken we uw persoonlijke situatie, wensen en eisen. Daarna stellen we samen een concreet plan van aanpak op. Wij weten als geen ander hoe snel de vastgoedmarkt verandert. Laat geen kans schieten en klik hier om een (persoonlijke of video call) afspraak te maken bij een van onze adviseurs.

02 | Meteen duidelijkheid

Voor elke vastgoedvraag hebben wij een passende, gestructureerde aanpak in combinatie met een nauwgezette planning. Bij ons geen ingewikkelde prijsconstructies of verrassingen achteraf. Het kostenplaatje presenteren we u nog voor we van start gaan. Zo weet u meteen wat te verwachten. Duidelijkheid en eerlijkheid. Daar houden we van.

03 | Gefeliciteerd!

Gelukt! Wij vonden voor u het ideale pand of de juiste huurder/koper. Na een succesvolle onderhandeling is het tijd om te tekenen. Wij zorgen ervoor dat ook dit feestelijke moment goed verloopt. Handtekening gezet? Tijd om te proosten!

Funda in Business
NVM
VastgoedCert
NRVT
Erkend leerbedrijf